Förvirrad

Det är inte bra att börja tänka för mycket har jag kommit fram till. Jag tänker för mycket. Jag tror att jag är förvirrad och börjar tänka och det slutar med att jag kommer på att jag inte var så förvirrad från början men har blivit det nu. Hur kan man gå tillbaka till det stället man var? Börja om från start och inte tänka för mycket? Nej nu vart det här inlägget virrigt igen. Dax att börja om från början tror jag.

Nu är det i alla fall helg. Äntligen. Liam har varit tokförkyld hela veckan men nu tror jag (och hoppas jag) att det börjar arta sig. Vet egentligen inte alls vad jag ska göra i helgen. Alla är så upptagna. Imorgonkväll blir det nog bara att sitta ensam hemma med Liam och när klockan har blivit 21 och efter läggdax för lillkillen så blir det nog att öppna en flaska vitt och sen se vart tiden tar vägen.
Idag tror jag det blir grilla. Har en flintastek liggandes i kylskåpet som skulle behöva tas ut och värmas upp. Ett par cider ligger på kylning med så det kan ju hända att någon sådan slinker ner.

Nu ska jag sluta skriva här. Funderar på att börja skriva på något helt annat istället. En typ av ett schema vart jag kan tänkas kommer hända det här året. Det känns som att jag behöver en plan för annars kan det sluta med att jag missar det som faktiskt betyder något. Svårt att beskriva, men en plan behövs. Dax att börja skriva. Det här året får inte gå till spillo åt sådant som jag inte vill. Dax att ta fram lyckokulan igen. Den hjälpte mig mer än vad jag trodde det där året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback