Två små riskorn

Imorgon fyller Simon 27 år. Då ska jag väll försöka mig på att ge honom frukost på sängen, men jag är ju inte den som vaknar så lätt på morgonen så att risken är väll större att han går till jobbet utan frukost. Senare på dagen kommer det inte komma några besökande, de kommer istället på lördag då det istället blir fullt hus. Vi räknade väll till att runt 17 personer ska ha plats för tårta, och då enbart närmaste familjen. Kompisarna  var här och hälsade på i lördags. Det var trevligt. Först var vi här hemma och åt lite tårta och drack lite alkoholhaltiga drycker, sedan bar det av till Pitchers. Trevligt trevligt.

I lördags sov Liam över hos min mamma. Det gick bara bra. Han var samma lilla ängel som han alltid brukar vara. På söndagen fick vi se att hans första tand hade ploppat upp, OCH hans andra. Vi har väntat ett tag på det, men vi hade helt missat att det var två på gång och inte bara en. Det ser hur gulligt ut som helst när han ler nu och man ser hans små riskorn kika fram. Roligt också att båda kom på samma dag.

Nu blir det att kika på hemmafruarna på kanal 5 och hålla tummarna för att lillkillen sover länge idag med tanke på att jag ska försöka gå upp och sätta på vattenkokaren klockan 6 imorgon.

Kommentarer
Postat av: mimmie

ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback