Nostalgi

Nu har min lilla älskling blivit stor, 5 månader för att vara nästan exakt. I måndags var det dax för sprutan igen. Gullet var jätteduktig och skrek just ingenting, i stort sett bara grimaserade lite, däremot har han haft hög feber enda sen dess. Stackaren. Så det har inte blivit mycket sömn här. Brevid en i sängen ligger en skrikande, kokhet, svettig bebis och bara vill ha uppmärksamhet och som inte riktigt förstår vad som händer i den lille kroppen. Mammahjärtat bara smälter.

I fredags var det lite roligare. Medans pappa Simon var ute på krogen och far runt så åkte jag hem till Linda och hennes lilla son Alvin. Där drack vi lite vin och käkade mumsigt god mat! Sen när småbarnen sov så pratade vi nostalgi och hon visade sina läckradojjor från sexan som var mycket poppis då, ha ha. Mycket läckra var dom i alla fall, eller inte....





Jag med Lindas dojjor efter lite vin :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hej!

åh vad bra att du skrev det där! känner mig faktiskt mycket lugnare redan.

spjälsäng kommer jag köpa ganska snart för kommer inte sova med bebisen. känns inte alls tryggt tycker jag. men det är vad jag tycker :)

ska till ullared och köpa en del grejer men kanske inte alls behöver köpa så mycket som jag tror hehe.



jag ska flytta till oxhagen. en större tvåa blir det. känns hur skönt som helst faktiskt!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback