Myshelg

Har haft en riktigt mysig helg. I fredags var jag hemma med sonen. A och T kom förbi med deras lille kille så att våra små fick busa av sig lite och efter att dom hade gått så tittade vi på filmen Bilar och mös i soffan. Underbart. Det är vid såna tillfällen man skulle vilja börja produktionen av barn nummer två. Vet att jag just nu inte har någon partner att ta detta steget med men det är bara en liten detalj, ha ha.
På lördagen åkte vi till Kumla och åt lite hemma hos min pappa. Liam som hade vägrat att sova under dagen var toktrött lite senare på kvällen så när vi väl kom hem sen slocknade han med detsamma. Då kom A på besök. Det var trevligt. Satt och tittade på tv och hade det enbart lugnt och skönt. Behövs såna kvällar ibland och det är extra trevligt att dela dom med någon annan.

Idag vet jag inte vad som händer än. Kanske lite småplock här hemma och senare iväg till A och T för en kaffe, vi får se. Dagen har ju bara börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback