Music mother f...

Jag har kommit fram till en sak. Om jag städar och håller rent hemma vart ska då dammråttorna bo? Därav anledningen varför jag inte förvandlar mig till en notorisk städare idag. Vet inte alls vad en notorisk städare är eller om det ens finns något som heter så men det låter ju jävligt vettigt i alla fall.

I helgen har jag gått runt med glaset i handen. Har varit behövligt. Min lever behövde förstöras lite mer så jag kan bygga upp den med kärlek igen. Igår vart det först till Strömpis. Men efter en stund lämnade jag Strömpis för att till tonerna av Twistin The Night Away (ok det försegick bara i mitt egna huvud men det blir så när man blandar medicin med alkohol) äntra Frimis. Där pratade jag ihop mig med en onykter donna i kön för att sedan få en bamsekram av kvällens egna Elias. Kvällen dansades och dracks igenom och det var supertrevligt. Tackar tack.

Nej nu ska jag släppa loss till klappen i låten (If You´re Wondering If I Want You To) I Want You To av Weezer. Så det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback