Dan före dan före... eller nått.

Dan för dan före dopparedan.. Eller ja, klockan är ju efter tolv så egentligen så är det dan före dopparedan nu. Tiden går otroligt fort, tyckte nyss vi lämnade sommaren bakom oss. Jag känner mig ändå ganska så nöjd. Är i stort sätt klar med allt. Det sista ska fixas imorgon och det är inget stort jag har kvar. Alla julklappar och allt är redan införskaffat så det är väldigt skönt.

De här dagarna som varit har jag umgåtts en del med L. Har varit mysigt. Får se om vi träffas något imorgon med eller inte. Skulle vara trevligt.

Måste försöka fixa skjuts från Örebro till Kumla på julafton. Jag känner verkligen inte alls för att sova två nätter i Kumla. Men vi får väll se hur det blir.

God jul på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback