Liam ett år

Nu sitter man ensam hemma och tittar på en dålig film som går på femman och har precis ätit kotletter med smörstekta kantareller. Mums. Var iväg förra helgen och plockade med Liam och Simon och plockade kantareller. Hittade en hel kasse, var ca 5 kilo. Vägde det inte men det var så det kändes ungefär.

Den här veckan som gått har Liam också hunnit fylla ett. Blev kalas här hemma och vi hade beställt ansiktstårta. Var riktigt trevligt. De stannade ungefär till klockan 9 innan de åkte och efteråt stannade min kusin kvar en stund och snackade lite strunt. Var trevligt, har inte träffat henne sen bröllopet. På tisdag får jag träffa henne igen för då ska hon färga mitt hår. Hon tycker att jag ska göra koppar men jag vet inte. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska fortsätta som blondin eller om koppar får bli det nya. Bestämmer mig nog inte förrän på tisdag.





I helgen har Liam varit hos Simon så i fredags blev det Harrys för min del. Var där med Linda och Simone. Hade riktigt kul faktiskt, men det blev kanske lite väl mycket dricka. Blev inte illamående eller nått blev bara väldigt full. Sista timmen blev det Pitchers för min del. Felix var där så jag gick dit och hälsade på henne och det slutade med att hon sov hemma hos mig sen. För att fortsätta tjata ut det ordet så var det trevligt.



Igår kom Liam och Simon förbi och hade lite myskväll med film, chips och vindruvor. Var skönt att inte behöva sitta ensam hemma en lördag i alla fall. Kände inte heller för att gå ut då jag fick lite ångest över hur mycket pengar jag gjorde av med i fredags.

Idag har jag verkligen varit hemma hela dagen och inte gjort någonting. Skulle behöva städa men jag har inte alls varit peppad för det idag så jag har enbart dammsugit. Får bli mer plock sen.

Nu ska jag ut med hundarna och så blir det väll ett glas vin. Gott med vin ju och nu när jag ändå bara sitter ensam hemma är det ett mysigt sätt att koppla av lite på.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback