Älskar att vara mamma

Idag har mamma och lillebror varit på besök i Baronhills. Blev lite fika och lite prat om allt och inget. Var trevligt. Härligt med lite sällskap också eftersom det får dagen att gå lite fortare. Är ganska så trist de dagarna man bara sitter hemma själv och tråkar. Då är det trevligt med babycafét på måndagar och babymassagen på torsdagar. I måndags var Axelina med till babycafét med hennes lille son Lukas. Träffade då på hon som har hand om massagekursen. Hon berättade för Axelina att hon gärna fick ta med sig Lukas och följa med mig till massagen på torsdag om hon ville eftersom våran grupp inte är komplett just nu. Perfekt. Så på torsdag ska vi dit och efteråt harvi bestämt att vi ska knalla fram på stan. Ska bli trevligt.

Måste säga att jag älskar att vara mamma. Finns inget bättre. Hur mysigt som helst och jag kan lapa bebisdoft hela dagarna. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är utmanad i min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback