Breakdance i livmodern

Idag har kan jobbat hela dagen. Redan efter att första avdelningen blev avklarad så fick jag ont i höften (som vanligt) så att det var bara att pina sig igenom resten av dagen. Ibland är det tur att man har pöjken hemma som kan hjälpa mig att laga mat och ta ut Älva eftersom jag har för ont i kroppen och blir lite smått illamående av matos. Gravidets under fortsätter..

Idag har det lilla vidundret kravlat runt och sparkat fotboll mest hela dagen. Visst är det roligt att känna att den är vid liv, men vid vissa tillfällen så kunde man hoppas på att den kunde ta det lite lugnare. Som när jag var på hotellet med Andreas och co. i torsdags. Det räckte inte med den dunkande musiken som rörde runt i hela kroppen (svårt att beskriva för någon som aldrig varit gravid, men det är en kuslig känsla) utan en liten vilde var tvungen att dansa breakdance i livmodern. Ska visa mamma vad den kan redan innan den kommit ut i den stora världen. Andreas var lite rolig också. Han är den första människan som verkligen valt att tillägna min mage en hel kväll, kändes faktiskt kul att han sprang runt och tog mig på magen hela tiden, och det gjorde ingenting. Kul att få uppmärksamhet av någon nån gång ;) Har lovat han en fika också. Har gett han mitt ord på att han ska få sitta under hela fikat och ta på min mage, och vad gör man inte för kompisarna?

"Frihet är att göra allt som lagarna tillåter..."


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej Bella =) känns fel att säga så men men man får följa med strömmen ;P hur är det Bella då??
kram kram

2008-03-27 @ 20:13:02
Postat av: Mariana

Hej gumman!
Jodå det är helt okej med mig. Gud så avis jag blir här nu, vill också ha en liten bebbe, hehe :)
Mjo, jag vet två till från gymnasiet, Anna Alvarsson eller vad hon heter samt Nadja. Sen har ju två st redan fått barn :)
Ta hand om dig *kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback