Snart slut på 2008!

Gud vad fort tiden går! Förra året vid den här tiden så hade jag vetat om i ett par dagar att jag var gravid, idag så känns det jättekonstigt att inte Liam fanns hos oss då. Han är ju en sån liten charmboll fylld med sprudlande glädje.

Den här tiden som gott har varit trevlig. Julen flöt förbi utan några missöden och den som blev bortskämdast var Liam (men man får vara lite bortskämd när man är fyra månader och inte hunnit förarga tomten med hyss än).
Har även träffat på Felix, världens goaste tös, som var hemma hos mig först på en fika och som jag sen gick ut med och gjorde stan några dagar senare. Kärlek till dig tösen!

Oj vad klockan tickar på.
Vet att jag är dålig på att skriva här just nu men får ta det någon annan dag. Jag måste springa iväg och sparka igång den här dagen om vi ska hinna innan tolvslaget!

Kram på er alla och ha ett bra år!




(togs för tio minuter sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback