Utmaning

Missade totalt att jag hade blivit utmanad, men fick nu syn på det så att jag tänkte att jag har inget bättre för mig än att göra den. Har man blivit utmanad så har man ;)

Reglerna: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. Be dem läsa din! Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.(Jag blev utmanad av Rebecca)

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag?
* Sova
* Sitta vid datorn
* Vara höggravid
* Äta
* Duscha

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 13 år gammal och hade sommarlov. Förmodligen så befann jag mig i Katrinelund vid Hjälmaren vid en kompis sommarstuga. Denna sommar var den sommaren som vi var i "vårt esse" och snodda ciggaretter av kompisens föräldrar som vi sedan smög ut i skogen och rökte upp. För att dölja lukten så sprutade vi parfym i munnen, var inte det godaste men vi trodde att det skulle hjälpa oss att dölja vad vi hade gjort. Riktiga busar var vi, ha ha.

Ställen du bott på?
Längre än ett halvår i sträck: Kumla, Örebro och Vingåker

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Köpa ett hus utomlands
* Köpa ett hus i Sverige
* Investera
* Ge en del till familjen, betala av deras lån osv.
* Skänka en del till något välgörande ändamål som jag skulle sätta mig in i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback