Dag 2: Färsk ananas

Gårdagens té gav väll inte allt för mycket resultat, kände ingen skillnad med det. Men tänker ändå fortsätta med det eftersom jag har hört att det ska mjuka upp livmodern så att man inte spricker lika mycket vid förlossningen och även hjälpa till vid läkande efter förlossningen. Sen kostade det inte så mycket så att det är inte mycket att gnälla om ;)
Idag har det inte hänt så mycket. Har varit till sjukhuset och skappat patientbricka och köpt ett parkeringstillstånd som räcker i en månad (så man inte behöver betala när man kommer till förlossningen. Blir ändå billigare att köpa tillståndet). Sen åkte jag och Simon till affären och pantade lite burkar och införskaffade lite mat.
Känns lite dumt egentligen. Man har verkligen inte gjort någonting idag. Bara låtit en hel dag glida förbi, till ingen nytta. Men både jag och Simon har varit allt för trötta för att orka göra något, så vi får ha rätt till en latdag.


Dag 2: Färsk ananas
Införskaffat på Maxi för runt 13:-. Har ätit lite ananas tidigare och då fick jag värre sammandragningar. Tänkte att jag skulle testa det igen och se om det ger en effekt den här gången med eller om det bara var en händelse att det skedde sist.



Jag har nu gått 93% av tiden.
Jag har gått 37 fulla veckor och 0 dagar (v 37+0).
Jag har 21 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Okej, lite komplicerat alltså :) Så när blir det bröllop för er då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback