Bilder från fotografen

Var iväg till fotografen igår och valde ut vilka bilder vi vill ha i ett album sen. Ska få hämta albumet nästa vecka, ska bli trevligt. Fanns en del fina bilder att välja mellan, men nu har vi valt ut några stycken i alla fall, och tills albumet kommer hem så har vi fått tillgång till bilderna på datorn. Var hos Ateljé Rapid och tog korten. En riktigt bra fotograf.

På bebisfronten så är det inte så mycket nytt som har hänt. Har gjort iordning en massa i bäbisrummet, och bäddat vaggan som den ska få sova i på dagarna. Ursch, är inte lång tid kvar nu men det känns som om det skulle vara hundra dagar kvar! Hela kroppen smärtar och man orkar verkligen inte med någonting :(
Idag så kommer en kompis och ska bjuda mig på fika. Är väll ungefär det man klarar av att göra nu för tiden. Funderar på om man ska höra av sig till förlossningen angående igånsättning, men jag har sagt att jag får kämpa tills efter helgen i alla fall. Förhoppningsvis så har Lill-Grisen tröttnat på att ligga inne i magen och bestämt sig för att komma ut innan dess :)
Kan ju alltid testa alla saker som ska hjälpa till att sätta igång det hela. Finns ju några stycken saker man kan göra.
* Äta färsk annanas
* Dricka hallonbladsté
* Springa i trappor
* Städa
* Ha massa sex
* Dricka ricinolja
Ja, man kan ju börja där någonstans...









Jag har nu gått 90% av tiden.
Jag har gått 36 fulla veckor och 1 dag (v 36+1).
Jag har 27 dagar kvar till beräknad förlossning


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka fina bilder ni har tagit! :)

Postat av: kattaaa

jätte fina bilder

2008-08-09 @ 22:47:28
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vilka fina bilder! Fantastiskt fina! :)

2008-08-11 @ 16:39:14
URL: http://annaapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback