En hormonstint ragata, stor som en flodhäst

Jag är ingen glad och snäll liten flicka just nu, jag är en hormonstint ragata och bryr mig inte alls om det. Nån mer hormonstint ragata där ute som känner igen sig? Glömde jag säga att jag är en hormonstint ragata, stor som en flodhäst (eller så det känns), har ont och går som en gammal sur tant men grinar åt Barnmorskorna på SVT som en liten flicka? Nej, då har vi fått det bekräftat. Jag tänkte att när jag ändå sitter här så är det lika bra att avslöja de dåliga sidorna som inte så många vill berätta om från deras graviditet. Men jag är det, jag är en hormonstint ragata, stor som en flodhäst och känslig som en baby.

Idag har den här ragatan varit på Bara Vara och fikat med en kompis. Var mycket trevligt. Är alltid lika kul för mig och Lill-Grisen att få komma utanför dörren och göra någonting annat för en liten stund. Sen är det aldrig fel att träffa trevliga människor som man kan skratta tillsammans med, ett bra paket, ett bra paket med vänskap den där Andreas!.. Sen efter fikat som bestod av fruktsallad med glass och en Coca-Cola så var vi ute och gick en liten stund på stan. Var när man skulle dra igen dragkedjan på tröjan som man märkte att det är dags att köpa en långärmad mammatröja, för det är inte många millimeter kvar innan den här tröjan är för liten. Ack, den som är så skööön.... Ser hur ytterligare en femhunring får vingar och flyger iväg..

På tal om pengar... dax att skicka iväg ytterligare 2.000:- till sambons konto för en cykel som ska införskaffas imorgon... Och huvudvärken, ja, den fortsätter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det där med hormonstint (Som jag förövrigt tror stavas HORMONSTINN??) lyckades du dölja väldigt bra..=) Och trevligt som attans hade vi, och det är ju inte alla som får tillfälle att träffa min eminenta Mormor..!! Förstår du vilken ära det är för dig? Tror inte riktigt du förstått det än..=P Men om du får smälta det ett tag så kanske.. hehe.. Repris nästa vecka!!

2008-04-17 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback