Nu är vi gifta!!!

Äntligen!! Nu är vi gifta och jag och min gubbe har nu blivit ett och jag kan här med kalla mig för Fru Frostklint! Hur underbart är inte det?Jag kan verkligen inte säga att jag vill ändra på någonting! Vi hade fantastiskt väder, vigselplatsen vart helt underbar efter att pappa och svågrar gjort satt sin sista touch på stället och både tärnor och best mans var såååå otroligt vackra!!! Alla gäster verkade trivas och maten som vår grillmästare gjorde i ordning smakade superb. Idag har vi även fått se lite bilder som fotografen tagit under dagen och de vart också helt otroligt fina! Lägger upp en massa bilder som vår underbara fotograf tog och så får ni njuta av dom så som vi har gjort under kvällen.
 
 
 
Inmarsch.
 
Vigsel.
 
Ringbyte.
 
Utmarsch.
 
Kärlek.
 
Äntligen gifta!!!
 
Vårat fantastiska bröllopsfölje! (Han längst till vänster är han som kan ta åt sig äran för mitt hår.)
 
Mina vackra och fantastiska tärnor!! Utan er hade det jag gått under! Kärlek!
 
Helcoola best mans!
 
Mina underbara söner Liam och Nemo!
 
Liam gör allt som fotografen säger åt honom. Fotomodell nästa?
 
Trots att Nemo inte sovit middag ännu och verkligen var hur trött som helst så bjöd han på leenden och var hur snäll som helst under fotograferingen.
 
Äntligen sitter dom på våra fingrar (jag har två ringar och gubben en).
 
Ett sista kort innan paret Frostklint återvänder till festen.
 
Vid festlokalen väntade alla underbara gästerna!
 
Grillmästaren la sin sista touch på köttet innan han svidade om till kostym.
 
Under middagen höll min fina pappa ett jättefint tal.
 
Lite senare trotsade jag min sjuka hals och höll ett tal för min make.
 
Efter middagen vart det "lite" tårta.
 
Hade själv målat vår egen caketopper.
 
Efter tårta och allt bytte jag om till brudklänning nr 2 och så kickade vi igång festen med en egenkomponerad bröllopsvals.
 
 
 
Tack alla ni som gjorde vår dag möjlig! Det finns inte ord för hur mycket alla små till stora ansträngningar betyder för oss! Tack också för era gåvor i form av pengar till vår bröllopsresa. Senare i veckan kommer den ske och det kommer bli fantastiskt, helt ER förtjänst! Ett jättetack till alla er som gav gåvor trots att ni inte var med som gäst på vår dag. Hur underbara är inte ni då!?!
Som sagt. Jag är bara lycklig, glad, euforisk och allt vad det nu är. Men vår dag gick ju inte helt smärtfritt kan man säga då problem nr 1 uppstod då ena tärnan innan kunde hitta sin tärnklänning!! PANIK! Men till slut hittade min pappa klänningen ute i festlokalen och glädjetjut utbröt!
Efter vigsel och fotografering kommer ett par fram till oss och säger att dom måste åka då kvinnan i fråga fått värkar! Dom ilade iväg och sen fick middagen börja. Där flöt allt på otroligt bra. Mycket hjälp från olika håll och ni vet nog vilka ni är utan att vi nämner namn.
 
Tack i alla fall! Vi kommer ALDRIG att glömma er!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback