Pinsamma jag

Sitter och kikar runt på internet och hamnar framför en som beskriver om hur hon skämt ut sig och gått in i en glasdörr här om dagen. Det är såna där pinsamheter som ALLA verkligen kan råka ut för. Själv så har jag bara en pinsam sak som handlar om att gå in i saker/personer som etsats fast i mitt minne och som jag tänkte att jag kunde berätta för er.

Det var på gymnasitet som jag och en kompis hade bråttom till tåget. Vi var ute i sista sekunden och sprang så fort vi kunde mot tåget som vilken sekund som helst skulle lämna stationen. Just då, självklart, så har inte jag ögonen riktigt på hur jag springer utan springer självklart in i en person och det blir världens krock och jag ramlar i backen. Fortfarande är jag väldigt stressad och jag börjar muttrar/snäsa/skälla något om att HAN borde se sig för och sen lite svordommar som följde (trots att det i allra högsta grad var mitt eget fel). Sen sprang jag vidare in till tåget som bara sekunden efteråt lämnade perrongen. Där inne slog sig jag och kompisen ner på varsitt säte och precis när vi satt oss ner så kom det förbi två tjejer som talade med varandra.
- Såg du vem det var, säger den ena tjejen till den andra. Det var ju Göran Persson! Någon stackare som sprang in i honom också!

Japps, den stackaren var självklart JAG. Alltså var det jag som sprang in i våran dåvarande statsminister och istället för att be om ursäkt för att JAG faktiskt sprungit in i HONOM så skäller jag ut honom tillsammans med en massa svordommar som jag aldrig annars brukar använda.

Så om du ser det här Göran Persson så FÖRLÅT!



Kommentarer
Postat av: bomullshuve

Jag är beräknad till den 10e april. Du då?

Postat av: emmy

haha ånej, pinsamt att du sprang in i GP. Men fyfan vad kul endå haha!!



Ja men visst, det var kul. Han brukar aldrig annars göra något sånt, så en hjärtformad smörgåstårta är stooooort att få av honom. :P



Åh, vad gott med china mat :) Myspys!

När ska du få bebis då?

2011-02-15 @ 18:43:32
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Haha där ser man, =) De är något o berätta om i framtiden.

2011-02-15 @ 21:04:27
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Rebecca - Mamma till Tove

Vilken fullträff :D

2011-02-15 @ 22:43:59
URL: http://rebeccathoren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback