Sparkoton ska dom ha

Bröjar med att säga tummen upp till detta superfina, härliga väder! Har dock inte haft tid att vara ute så mycket jag velat men en stund i alla falloch det var riktigt härligt.

Idag har jag och Simon besökt banken. Där startade vi upp två sparkonton åt våra små grisar. Det kändes bra att man fick det gjort nu också. Någonstans att stoppa in en liten slant vid födelsedagar och så. Toppen också om det är någon annan som vill stoppa in en slant för framtiden.

Nu inväntar jag Simon som ska komma hem med nysnaggad frilla och sen blir det ut på en joggingtur för mig. Härligt.


Kommentarer
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!



hej! Hitta precis till din blogg :)

Vill du hjälpa mig att rösta på vilken färg till vår vagn? Hade varit super snällt!



Vi har valt en BRIO GO, så nu är det färgen - BLÅ el RÖD. Hade varit super snällt om du ville gå in o rösta på min blogg :)



http://perfectlifewithyou.blogg.se/2012/may/brio-go-rod-vs-bla.html#comment

2012-05-29 @ 16:04:34
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback