Firande firande

Nu är helgen förbi igen. Oj oj oj vad tiden går fort! Det har varit en fullbelagd helg. I fredags var Liam på kalas och igår hade vi kalas hos oss då vi firade Simons och Nemos födelsedag. Nemo fyller egentligen inte förrän den 15:e men vi kände att det var bättre att slå ihop det när de fyller så tätt inpå varandra.
Igår var det alltså full fart här hemma. Båda våra familjer var med och Simons farbror och fru kom också på besök. Jättetrevligt. Superfina presenter fick dom båda också. Tack tack! Idag har det bara varit att slappa då vi inte kunnat suttit ner och bara ta det lugnt på länge. Ibland behöver man verkligen ladda batterierna. Eller ja, när jag har suttit i soffan och försökt ta det lugnt har jag samtidigt uppdaterat min iphone, vilket jag har skjutit på allt för länge. Och ja, det gick ju sådär. Det tog många timmar innan jag fick rätt på allt, eller jag hoppas att jag fick rätt på allt.

Nu ropar en gnällig bebis och en sällskapssjuk treåring efter mig. Bäst att lämna skriveriet för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback