Jag och Kjelle

Nu kan jag äntligen stanna upp i vardagen, pausa lite och uppdatera lite om dom senaste hektiska dagarna och vad jag faktiskt har haft för mig.

I torsdags var jag som bekant till Stockholm. Detta var för att bara dagarna innan vart jag kontaktad av en tjej som undrade om inte jag ville vara statist i en film som SF håller på och producerar. Självklart vart jag genast nyfiken och efter att fått reda på att en kompis kunde ta hand om barnen så for jag iväg till Stockholm och till en Cinderellabåt som vi skulle filma på. Det var riktigt roligt, speciellt då man faktiskt kände igen skådisarna. Det var Kjell Bergqvist, Brasse Brännström och Göran Ragnerstam som stog för skådespelet. Riktigt kul! Förmodligen kommer jag synnas en del på de scener jag var med och filmade då de envist ville skicka fram mig precis vid kameran.
Kjell Bergqvist var riktigt trevlig och rolig. Han pratade och skämtade med statisterna som vilken snubbe som helt. Me love Kjelle! Filmen heter Bäst Före och kommer i vår i en biograf nära dig, ha ha.

Äntligen har vi också fått lite besked om nya efternamnet! Så vi har längtat och väntat. Tyvärr måste vi vänta lite till innan allt blir helt klart och när det är det och alla papper är i ordning måste vi skicka in ännu en hindersprövning som ska hinna gå igenom innan bröllopet. Lite nervöst för hinns inte det blir ju inte bröllopet och giftermålet godkänt. En och en halv månad kvar bara. Stress stress.
Frågade förresten Liam igår om han ville heta det nya efternamnet varav han besviket säger:
- Jag trodde jag skulle heta Darkwing duck.

Igår var även min privata frisör här och klippte mig testade sätta upp bröllopsfrisyren. Jättefint. Tror det kommer bli toppen med den nya hårfärgen och när man får fixa håret precis som det ska bli.
Har också varit hos pappas fru och lagt upp och fixat det sista med klänningen också. Vart mycket bättre. Tack så mycket för hjälpen! Ni vet att ni är bäst!

Nu ska jag skära upp lite melonmellis till barnen här och sen blir det att göra sig i ordninh till kvällens kalas.

Allt för mig för tillfället. Over and out. Love me and Kjelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback