Bröllopsinspiration

Oj. Märker att jag inte skrivit inlägg från datorn på superlång tid och ser att alla tidigare inlägg är understrukna, mycekt störande. Inget som man ser från telefonen i alla fall så jag hoppas ni haft överseende med det! Vet inte heller om det går att ordna på något sett så kommer framtida inlägg att vara understuket så vet ni att jag skrivit inlägget från telefonen.
 
Igår var jag och S till stora köpcentrummet och shoppade kläder som min gubbe ska ha på bröllopet och sen skor till våra pojkar. Blir nog superfint. Bara 6 veckor kvar nu ju!! Helt sjukt vad fort tiden går. Snart kommer vi stå där framme, han och jag. Idag kom även J hem till mig igen och vi pratade lite om bröllopet och hon gav lite åsikter om ett par saker som jag funderat på och det låter ju faktiskt bra det hon säger.
 
Nu ska jag surfa vidare på vågorna och leta mer bröllopsinspiration. Bara 6 veckor kvar nu!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback