Skrämmande pirrigt

Bloggappen funkar tyvärr inte så det blir lite hafsigt med skrivandet igen. Tar skämskudden framför ansiktet.
 
Nu är det inte lång tid kvar till det är dags att gifta oss! Jag har nyss uppdaterat min bröllopsblogg om allt och inser att oj oj oj vad det är mycket att göra, kort tid att göra det på och att det kommer bli en helt underbar och perfekt dag! Jag tror att jag kommer få det precis som jag alltid har velat ha det, vilket faktiskt är helt sjukt! Tanken på att allt faktiskt kommer hända om mindre än två veckor och att jag kommer få vara med om allt är skrämmande pirrigt. Det är härligt att man i alla fall har så mycket hjälp kring allt. Utan er hade vi ALDRIG klarat detta! Det är massor med saker som ska göras och hela tiden är det folk som hör av sig och frågar om vi behöver hjälp med något. Tack till alla er säger jag bara!!!
 
För att prata om något annat än bröllop bröllop bröllop så har jag och Simon börjat med Citygross matkasse. Bästa beslutet känns det som just nu! Så skönt att bara hämta matkassarna, ha allt serverat och inte behöva tänka på något annat än tillagningen av maten. Barnen älskar maten och vi tycker den är supergod! Så mitt stora tips är att börja med den! Underbar!
 
Kärlek till er! Ni vet vilka ni är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback