6... 5 dagar kvar

Nu är det bara 6 dagar kvar... eller ja, 5 dagar kvar kan man nog säga vid den här tiden på dygnet, innan det är Dagen D. Det är massor som behöver göras och jag har faktiskt varit väldigt lugn kring allt tills nu då jag känner mig tokstressad. Har börjat skriva upp allt som måste göras, planerat in dag för dag i kalendern och inser att det fattas ändå en massa tid för att allt nog ska gå ihop. Vi måste ju försöka planera in saker som att städa lägenheten och tvätta och sånt som man annars tar för givet men som man nu försöker hitta minsta lilla tid till övers för det. Men det ska väll gå ihop sig till slut, hoppas jag. Har också två brudklänningar och en slöja som måste hinnas tid till strykning för. Tänker att det bara tar någon halvtimme till det men just nu tror jag det lutar åt att stå och stryka någon natt då jag och S inte övar på bröllopsvalsen. Ja ja, det blir nog bra till slut.
 
Idag har frisören varit här och gjort bruduppsättningen samt tagit tid för hur lång tid den kommer ta att göra och jag är väldigt nöjd med resultatet. Blir nog jättebra. Blir fint med den nya hårfärgen till frisyren också. Gillar.
Efter att han hade åkt så klädde vi upp barnen i deras bröllopsutstyrslar för att se så att allting funkade. Och dom vart jättefina!! Att vi har så vackra gossar är sjukt.
 
Nu är det dax för bröllopsvals. Inget rast ingen ro.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback