Sjukling är jag

Nu mår jag äntligen så pass bra att jag kan skriva ett nytt inlägg, dock genom iphonen så ni får hålla till godo med eventuella stavfel osv.

Den här veckan har jag legat hemma och varit halvdöd i sjukdom. Har fått någon hosta som tärt på halsen så jag inte kunnat prata. Sen har jag haft feber och gallsten. Härlig blandning, eller inte. Simon fick vara hemma en dag och ta hand om Nemo och nästa dag valde jag att vara hemma själv med Nemo men att gå med Liam till dagis var lite för stort projekt för en sjukling som jag så Liams fabror kom faktiskt hit och hjälpte mig att ta honom till och från dagis. Tack J!

Nu sitter vi allihopa inne på Liams rum. Liam leker med en helikopter han fick i julklapp och Nemo kikar i böcker. Det är nu det slår än hur stora mina killar har blivit. Man får inte ens blinka för då missar man något framsteg. Det är också kul att se hur roligt dom har med varandra nu. När dom undersöker samma leksak och Liam gör något ljud med munnen så Nemo kiknar av skratt, riktigt härligt att se. Kul för Liam också aom älskar att spela clown och har nu en fantastisk publik som aldrig tröttnar på upptågen.

Nu ska jag sluta prata om hur underbara mina barn är. Just nu är dom i alla fall underbara. När Liam visar sin trots och när Nemo vägrar sova så börjar tanken om en "bortskänkes annons" på Blocket ta form i mitt huvud. Men till slut så somnar dom så sött och då kan man nästan inte slita blicken från dom igen. Då är de alldeles alldeles underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback