Liam mitt hjärta

Liam har ju dragit några roliga kommentarer som jag lika gärna kan dela med mig av här med, som den småbarnsmamman jag är.


När pappas fru Maria kom hit så sa han till henne:
- Jag har letat ÖVERALLT efter dig!
Gullunge!

Senare så ville jag att Liam skulle gå på pottan men han protesterade för han var absolut inte kissnödig. Försökte då med att han kunde visa Maria sin potta och då suckar han och stönar och säger:
- Okeeeej då... En liiiiiten stund då.
Pruttunge! Sen när han kom in på toaletten så insåg han att han i alla fall borde kissa.

Liam gjorde något som jag inte tyckte om och sa åt honom att han skulle sluta med det och då fick jag till svar:
- Det kan du glömma, lilla du.
Kände att jag verkligen hade respekten.

Vi sitter i bilen då Liam pekar på ett barn och säger.
- Titta en pojke!
- Nej det är nog en tjej, rättar Simon honom.
- Jag gillar tjejer... Mamma är tjej.
Mammahjärtat smälte i baksätet.



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja det är en stor grabb som fick gott om mat när han låg i magen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback