Alla hjärtans dag

Jag har varit den som svurit ganska så mycket åt denna dag men i år tycker jag den är helt ok, kanske för att jag inte hade den minsta förväntning. Jag bjöd Simon på thaimat och tårta med hallon- och vit chokladmousse och jag fick tillbaka att han torkade upp en jattspya. Sen blir det ett glas vin i soffan och bara ta det lugnt.
Det bästa jag har fått på hela dagen har jag fått från min son Liam. Imorse när han vaknade så väckte han inte mig (vilket visserligen ledde till att jag försov mig) och när jag kom ner berättade han stolt att han dukat fram frukost helt själv. Mitt lilla hjärta! Han visar också att han tagit fram ett rån och när jag säger att han är jätteduktig och att han kan äta upp rånet så säger han ifrån och berättar att rånet är faktiskt till Nemo! Världens snällaste storebror!
Han har även idag varit blöjfri på dagis och det hade inte kommit en droppe i kalsongerna. Toppen!

Summa summarum så har jag fått världens bästa alla hjärtans dag för att min son är så totalt underbar! Hoppas ni alla har haft en bra dag där ute!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback