Första maj

Hoppas ni haft en trevlig valborg! Här såg jag skymten av en brasa som vi åkte förbi mot affären, annars så var det ont om sådant firande. Tyckte det var alldeles för kallt för att stå ute och kika på brasa och än så länge är barnen för små för att förstå vad det hela går ut på. Istället blev det först en dag hos svärföräldrarna och sedan iväg till Simons bror och sambo och bli bjudna på lite mat.

Idag har det varit fullt upp. Blev tapetsering i kök och Liams rum. Köket hade fått fula fläckar efter ett barbord vi hade uppe för 3 år sedan (och ännu inte gjort något åt!!) och Liam har rivit i sina tapeter. På torsdag ska det bli visning av lägenheten här så det var dax att justera lite. Blev riktigt bra. Kan dock inte ta åt mig äran för det då min pappa gjorde det mesta jobbet. Tack för det!

Nu har vi precis lagt barnen/barnet (Nemo kommer vakna igen ju och ligger i soffan). Ja ja, det blev lite sent idag men vi får ju lite sovmorgon imorgon då Simon är pappaledig och jag inte börjar förrän efter Liams utvecklingssamtal på dagis. Så nu blir det snart myskväll!

Nu får ha en fortsatt trevlig kväll!


God natt från världens finaste söner!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Gud vilket fint kort!!

Postat av: Sophie

Söta :)

2011-05-02 @ 20:50:24
URL: http://zebster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback