Varför längtar jag till sommaren?

Varför längtar jag till sommaren?

  1. Man får grilla, grilla, grilla! Älskar grillad mat. Älskar doften av grillad mat.
  2. Vi kommer få flytta in i vår nya bostadsrätt.
  3. Man får kasta av sig jackan och njuta av värmen.
  4. Att sitta på balkongen med ett glas vin och njuta på kvällen är ju inte fy skam.
  5. Man kan gå ut och gå långa promenader utan att pälsa på sig en massa kläder eller frysa.
  6. Jag och Liam kan spendera tid i lekparken utan att bli kalla av fuktig sand m.m.
  7. Vi får lite lediga dagar tillsammans.
Längtar verkligen till sommaren nu. Finns nog fler anledningar  till varför man längtar till sommaren men det här är vad jag kommer fram till just nu, och inte en enda av dom punkterna vill jag plocka bort. Mys, sommar, sol och bara få njuta. Det är väll så sommaren ska vara?

En bild på Liam från förra sommaren.

 


Kommentarer
Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Det är exakt så sommaren ska vara :)



Hoppas hela familjen mår bra!

Postat av: Rebecca - mamma till Tove

Du är inte ensam om att längta till sommaren :)

2011-03-26 @ 20:18:29
URL: http://rebeccathoren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback