Roligare datum imorgon

Har tänkt lite på det här med datum och jag har bestämt mig för att det kanske är roligare att föda imorgon om man ser till datumen. Då skulle Pyret vara född 110311 och Liam är ju född 080818 och då skulle ju året de är födda vara gemensamt med antingen månaden eller dagen på båda barnen. Lite roligt.

Har haft en massa sammandragningar osv idag men inga värkar så att vi får se om det händer något mer idag. Har i alla fall insett att jag HATAR det här vädret som är nu! Det är blött och slaskigt om fötterna och blötsnön som faller gör att även jackan blir genomsur.

Nu ska jag försöka göra mig lite i ordning. Lilla familjen här ska en sväng till Bauhaus eller liknande och kika lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback