City select

"Ju fler vi är tillsammans ju gladare vi blir..."
Har nu kikat på skatteverkets hemsida hur mycket jag kommer att få tillbaka på skatten och det var ett glatt besked! Extra härligt att Simon också får tillbaka lite på skatten, pengar som är välbehövliga!

Sen måste jag skryta lite över våran syskonvagn som vi har köpt för jag tycker att den är riktigt bra! Lätt att köra med och Liam är riktigt nöjd när han får sitta i den. Glada barn är härliga barn!



Den fantastiska City select!


Kommentarer
Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Va avis jag blir nu, kikade också på en sån men hade inte råd.



Och ang skatten, jag ska betala, suck men men :)



Sv: Mja den har nog lite sån eftersmak men det skulle nog likagärna kunna vara av det gröna teet, jag gilla den skarpt iaf :)

Postat av: Me and My Baby Dolls

Den vagnen har vi, och den kan jag verkligen rekomendera!

2011-03-22 @ 21:37:13
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Samma här. Eftersom jag pendlar till jobbet och alltid svär över bensinräkningarna, så finns det EN gång på året som jag inte svär lika mycket. Ett trevligt tillskott i kassan, så där i "efterhand". ;-D

2011-03-25 @ 10:06:39
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback