Packa, packa, städa...

Nu har jag fem minuter över till att betala räkningar och blogga och sen ska jag fortsätta i min hektiska vardag.
Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi flyttar!! 3 dagar tills vi flyttar från vårt trånga boende in till vår fantastiska bostad! Det känns det helt sjukt att vi snart är där, men väldigt roligt och spännande. Så nu så bor vi i flyttlådor kan man kanske säga. Vi har lådor högt och lågt och vi har plockat ut massor av möbler så vi bor väldigt spartanskt just nu. Vi kan väll säga att två tredjedelar av vårt boende har vi redan flyttat ut och sen så är en tredjedel av det som är kvar nerpackat i lådor. Imorgon ska vi tömma Liams rum totalt också så att då får Liam flytta in i vårat sovrum. Men det gör inte så mycket. På torsdag ska vi till Kolmården så att då går en dag bort där och på fredag så flyttar vi ju så att vi kommer nog knappt att märka av det, förutom att det kommer bli väldigt trångt i sängen.

Idag har jag tvättat lite kläder och sen har vi ringt och fixat med elen och sådant som behövs när man ska flytta. Simon jobbar till klockan tre så att jag får försöka styra upp lite här. Det som är skönt är att vi har pratat med dom som ska ta över lägenheten så att vi behöver inte flyttstäda, och det gör ju att vi sparar väldigt mycket tid åt våran nya bostad till helgen. Skönt!

Nu måste jag flytta mig från datorn och ta hand om barn, tvätt och packning igen. Nästa månad kommer vi inte ha något bredband så att jag kommer inte kunna uppdatera bloggen så mycket, men när jag kommer tillbaka ska jag ha med mig nya fina bilder från vår bostad!

Ha en fortsatt trevlig sommar!



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Härligt med flytt! Hoppas du visar lite bilder sedan när ni kommit i ordning. :)

Postat av: Me and My Baby Dolls

Va kul med flytt! Gick allting bra? Har ni kommit tillrätta?



Kramar

2011-08-08 @ 00:07:17
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback