Varför min blogg ser lite "konstig" ut ibland

Ni som är nya läsare här på min sida (eller om ni bara kikar förbi) och tycker att min blogg ser lite "konstig" ut i design osv emellanåt så kan jag förklara det med att den kan se lite "konstig" ut när jag håller på och uppdaterar den. Då jag är ganska så mycket nybörjare på det här med bloggdesign så tar det kanske lite längre tid än vad det gör för veteranerna, och sen så är jag även småbarnsmamma vilket betyder att det kan ta ett par dagar för mig att få den tiden som det tar för mig att få ordning på det. Hoppas ni har överseende med detta! Trevligt att ni ville kika in i vilket fall som helst. Följ mig gärna via Bloglovin och ge mig även eran blogg så jag kan följa er.
Lämna gärna en kommentar i gästboken innan ni går!
Tack så mycket och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja det är toppen med Buzzador faktiskt. Trodde inte det skulle vara så bra när jag gick med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback