Kanske den sötaste "muffinsformen" som finns!

Ramlade in på en sida som säljer massor av fina saker för barn. Fick syn på den här och kan man bli annat än kär?


(klicka på bilden för länk till sidan)


Synd att den inte var större för annars hade man ju inte kunnat låta bli att köpa en sån till Liam i sommar. Hur söt som helst! Fanns massor av andra saker som jag också föll för men just nu så är ekonomin lite taight så det får väntas ett par månader innan jag får hem någonting.

När man är sjuk så känner man sig alltid så duktig när man har orkat gjort någonting, speciellt om det "någonting" är någonting som man har skjutit på ett tag. Idag fick jag det äntligen gjort i alla fall. Har skrivit i allt roligt som Liam har sagt och som jag kommer ihåg eller har uppskrivet någonstans. Är väldigt kul att ha till framtiden då man inte kommer ihåg alla roligheter men nu är de sparade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback