Intervju

Känner inte alls att jag har ork för något idag. Sitter halvsovandes i soffan, svettas som en gnu men har fönstret öppet och korsdrag genom lägenheten... Kanske ringa vårdcentralen imorgon?
Idag har jag i alla fall varit till jc och blivit intervjuad för en forskning. Var intressant. Tog 2 timmar och man gick igenom väldigt mycket om hela ens liv kändes det som. Sen fick man rita upp "kartor" om vart man sätter sina vänner och familj osv.

Igår blidde det kumla på eftermiddagen. Mamma bjöd på en god soppa och sen tog hon med Liam ut och lekte och gungade med honom i trädgården medans jag fick ligga och slöa i soffan med en tidning i handen. Ganska så skönt ibland, speciellt när man mår som man gör.

Nu ska jag kika klart på Unga mödrar och sen måste jag plocka lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback