Flytt och städ

Nu har en helg gått och den har varit fylld av saker. I fredags åkte jag på "Bullfest" i Brickebacken tillsammans med Felix. Det var trevligt. Sen vart det utgång. Hände inte så mycket mer än vindrickande och trevliga samtal.
På lördagen blev det ganska så lugnt på dagen och på kvällen blev det lite städande och plockande.
På söndagen blev det fullt upp. Först IKEA och sedan flyttande av världens jobbigaste säng. Bar ut min gamla och körde den mot Kumla och sedan hämta en annan säng (världens jobbigaste) som vi fick bära in hos mig. Nu består mitt sovrum nästan bara av en enda stor säng, men det är ju skönt för man gör faktiskt inte så mycket annat än att sova och kika på tv där och nu har jag ännu mer utrymme för det.

Nej nu måste jag tvätta lite här hemma.
Uppdaterar någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback