Onsdag

Vad dagarna går fort nu. Dagarna ilar förbi i tokfart och snart är det ny helg igen. Har knappt hunnit reagera på att förra fredagen varit än. Känns lite som fredag idag faktiskt, vilket är skönt då det snart är helg igen. Då blir det lite alkohol. Är lite sjuker nu men hoppas på att det ska gå över till helgen. Äter molipect tills jag storknar i alla fall och håller tummarna hårt hårt.

Helgen har varit riktigt trevlig faktiskt. Har haft någonting att göra precis hela tiden vilket har varit skönt då jag kunnat tänka på andra saker än det som gör att jag mår dåligt. Har umgåtts med son, syskon och vänner en massa. Sen har jag varit och ätit kinamat tills jag nästintill spytt. Härligt, ha ha.
I veckan har det blivit mest en massa tjafs med L. Sånt som jag inte riktigt känner att jag orkar tänka så mycket på just nu. Behöver göra sånt som jag mår bra av just nu känner jag, annars går jag bara och gräver ner mig. Så imorgon blir det att åka iväg och bada. Om det inte roar mig så roar det nog sonen eller alla som får se mig i bikini i alla fall. Igår var jag till Kumla och spanade in mammas och Mickes nya hall och åt en massa semletårta. Gott.

Nu blir det en dusch och ta hand om hygienen innan jag ska iväg och hämta världens underbaraste son. Nu kom posten också. Håller tummarna för lite räkningar och mycket brev men egentligen tror jag att det mest är reklam som dimpt ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback