Ledsen

Idag är ingen rolig dag. Känner mig otroligt ledsen och förvirrad. Känns jobbigt men det går väll över och ikväll blir det lite alkohol som man kan dränka tankar och känslor i, perfekt. Blir nog ett bad så fort som Liam blivit hämtad.
Ikväll kommer Felix hit!! Blir att gå ut med henne. Ska bli superkul då det var ett tag sen vi gjorde det.

Tack Linda för stöttande idag, för att jag haft någon att prata med.

Tack Adde för att du sa till mig att det är bäst att jag tar mitt liv. Känns väldigt stöttande det med ;)

Ikväll blir det mängder av alkohol och en massa musik och skitsnack! Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Adde

Haha, jag har mitt speciella lilla sätt att muntra upp mina vänner ;)



När livet känns som värst, slå på kanal 5 runt 11.50.. Då blir man på bra humör!=P



Nej men för att vara lite seriös, jag hoppas att allting löser sig, och du får höra av dig om det är någonting jag kan göra! (som då iof varken är fysiskt eller psykiskt ansträngande, helst ska det var något stillasittande som inte kräver någon som helst form av tankeaktivitet, och ja just det, det ska helst inte kosta pengar heller)

2010-02-10 @ 01:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback