Möhippa #1 och Kolmården... Check

Möhippa #1 är avklarad. Blev i fredags. Själv var jag bara med på kvällen som utspelade sig på Harrys och det var riktigt trevligt. Vi åt lite mat och drack en massa, sjöng massor och sen så blev det dans hela kvällen. Jättekul! Tror att den kommande bruden hade det riktigt kul med. Tidigare på dagen hade de åkt jetski och spelat bowling. På korten jag har fått se i efterhand ser det ut att ha riktigt trevligt i alla fall. Nu är det bara några dagar kvar och sen är bröllopet här också. Har inte hört något om några bröllopsnerver än men det kommer väll kanske sen.





På lördagen sen åkte jag, Simon och Liam till Kolmården. Själv har jag inte varit där sen jag var liten och för Liam var det självklart första gången. Han tyckte att det var jättekul. Han älskar att titta på djur och det har dom ju gott om. Ha ha. Först blev det safari med bilen och sedan gick vi in till parken och kikade vidare. Jag tog massor av kort och filmade även lite. Fick en hel del fina bilder.
Vid kl 16 gick vi och såg delfinshowen. Liam som älskar djur och vatten tyckte att det var roligt. Tyvärr hade han inte sovit något innan så att han blev jättetrött och somnade mitt i showen. Sötnosen. Även om det var lite tråkigt att han somnade så är det skönt att han kan bli så avslappnad och göra det trots alla ljud och ljus och alla människor som satt och klappade händerna. Det är toppen att man vant honom vid ljud redan från första början.







Nu har ju också vädret slagit till och solen har delat med sig av sina strålar ordentligt. Riktigt roligt. Har varit ute och solat och picknickat och försökt få ut det mesta av det. Så ska jag även ta och göra nu. Ut på balkongen och lägga mig med en tidning tror jag. Liam sover så att det är bäst att försöka sola lite nu innan han vaknar. Skönt att få lite ensamtid ibland. Hoppas ni gör som jag och tar vara på vädret! Glöm dock inte att smörja in er ordentligt! Ha det fint ni sköna, underbara människor!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det blir lite pengar både för en möhippa och bröllopet. Aktiviteterna kostar på möhippan och så ska man ha kläder och present på bröllopet (plus att man ska ta sig till bröllopet på nåt sätt som kostar också) MEn så är möhippor och bröllop mycket roliga också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback