Nästa år får jag...

Tankarna flödar. Ett år kvar tills jag får fira mors dag, känns lite konstigt. Nästa mors dag har jag ett litet knyt kringkrypandes här hemma, gud vad mysigt. Den här mors dag har inte varit lika mysig. Har suttit ensam hemma hela dagen och kikat på teven och varit inne på familjeliv. Simon har varit, och befinner sig fortfarande, hos sin mamma i Hällabrottet. Själv så har jag ingen mamma är värd att fira. Vi två kommer inte så bra överens eller har någon större kontakt med varandra. Är inget som jag känner som tråkigt heller. Jag och mamma har aldrig kommit överens, så att inte ha någon vidare kontakt med henne är inget jag saknar eftersom det aldrig är något som jag direkt har haft.

Igår kikade jag på Perellis fiasko. Eller ja, hela showen var ett enda stort fiasko. Det enda som jag plussar är Björn Gustavssons sätt att ge ut poängen på för Sveriges räkning. Känns så underbart att Sverige lät en oseriös människa sticka ut bland alla superseriösa människor i denna lektävling som det faktiskt är. Ett litet plus måste jag faktiskt ge till Piraterna också. Någon mer än jag som tror att det kommer vara sommarkrogens plåga 2008? Ser fortfarande dansen och melodin framför mig, fantastiskt.

Idag har jag annars bara haft ont i ryggen mest hela dagen för att jag har en alldeles för hård säng som jag sover i. Men magen och Lill-Grisen mår bara fint. H*n ligger där inne och sparkar och gottar sig. Är riktigt kul nu när man kan se på magen hur foten sparkar innifrån. Hur mysigt som helst.


image19
(Bakifrån. Lille knytet som ligger där inne och vinkar.)





Kommentarer
Postat av: emelie

får jag fråga hur gammal du är? :)

Postat av: emelie

får jag fråga hur gammal du är? :)

2008-05-26 @ 13:27:29
URL: http://emelih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback