Hindens udde

Nu är jag tillbaka igen!
Dom här senaste veckorna har det varit fullt upp med bland annat inskolning på dagis för lillkillen. Det har gått bra och det gick finfint att vara ensam för honom på dagis förra veckan och början på den här men dom senaste dagarna har han blivit ledsen men som tur är går det snart över. Han har blivit så stor! Helt sjukt! Så nu ska jag snart ut i arbetslivet igen efter ett och ett halvt års ledighet vilket också känns väldigt konstigt.
 
I helgen var det också fullt upp. I fredags var jag hemma med barnen medan S gick hem till en kompis och i lördags besökte jag en kompis medan S fick vara hemma med småttingarna. Man behöver det med ibland. Sen i söndags var vi iväg till Hindens udde och promenerade tillsammans med flera av S bröder, deras sambos/fruar och barn samt S föräldrar. Det var mysigt och blev en riktig långpromenad för barnen. Är ju en halvmil ut till "fingrets topp" och sen ska man tillbaka också så det blev en promenad på en mil i terräng. Man kände sig lite slut kan man ju säga! Men det var trevligt. Blev lite fikapaus med äggmackor som en i gänget hade gjort. Gott.
 
Snart helg igen folket! En dag kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback