Förlåt för att jag svär, men vem i HELVETE kom på?!?

Nu skålar vi i champange! Nu har efternamnet gått igenom för alla i vår lilla familj och det känns helt underbart! Det känns verkligen bra att få hem de där breven från Skatteverket och läsa att allt har gått igenom och att "det enda" man nu behöver göra är att ändra allt som inte ändras automatiskt, så nu blir det att skaffa ny legitimation.
 
Den här helgen har varit lite halvjobbig annars. Nemo fick krupp som bara blev värre och värre och efter ett samtal till 1177 så vart det en tur till akuten där han fick andas in medicin och sen fick vi två olika mediciner utskrivet som han nu ska få. Men f*n vad jag har svurit åt denna skitmedicin som kommer från helvetet! Vem f*n har kommit på att man ska göra BARNMEDICIN med smak av LAKRIS?!? NEWSFLASH! De flesta småbarn gillar INTE lakris. Nu pratar jag alltså om SMÅBARN och inte barn som börjar på att bli lite äldre för just SMÅbarn som jag pratar om har inte utvecklat sina smaklökar ordentligt så lakris brukar just vara en smak som de har svårt för och varför man då f*n i helvetet ska komma på att göra en BARNmedicin med lakrissmak är bara ett enda stort j***a frågetecken. Japps. Så nu har vi fått TVÅ mediciner med samma underbara helvetessmak som jag ska försöka truga i Nemo. Yeah right. Blir att tvinga i stackarn för inte tar han den självmant precis. Sen när man är klar med att ge honom första medicinen är priset att han ska få en till medicin med samma äckliga smak.
Jag tror att det var någon som satt och tänkte: Hur ska vi göra för att djävlas med föräldrarna nu? Jag vet! Vi gör en barnmedicin med lakrissmak *ont skratt*.
 
Död åt barnsjukdomar!
Död åt krupp!
Död åt barnmedicin med lakrissmak!
Skål till nytt efternamn!
 
(Förlåt för alla j***a svordommar i det här inlägget.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback