Illaluktande floder

Den här helgen blev inte riktigt vad vi tänkt oss. Hade fixat barnvakt från snällaste Lina och skulle iväg och fira Simons kompis som fyller 30 men nej. Nemo valde att få tänder med följande diaréer och feber och sen blev även Simon krasslig. Så nu sitter vi tillbakalutade i soffan och dricker Cola och tittar på Gladiatorerna. Om 30 min ska Liam sova så vi får se om jag drar mig så långt att jag tar ett glas vin sen. Vi får se.

Något som Nemo också börjat med är att han spyr floder så fort som han får ett års vällingen. Blev att åka och handla välling för 8 månaders igen och då går det bra. Skönt att man bara behöver byta välling så blir det bra igen men jobbigt att våra sängkläder, min sköna jumpsuit och en massa andra kläder låg i träffpunkten för de forsande floderna. Bara att tvätta, tvätta och tvätta den här helgen. Har man inget roligare för sig så... Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback