Släpp kvinnorna fria!

Idag är det onsdag men det känns ändå som om det varit en helg som gått förbi. Idag har det varit Sveriges nationaldag. Du gamla, du fria.... Dagen till ära har min faster och kusin varit på fikabesök. Mycket trevligt och massor av prat. Sen vart det kycklingsallad med min älskade familj. Dagens syskonkärlek:
Liam pussar Nemo.
- God natt! Älskar dig!
- Tack tack!
<3

Märks att Nemo börjar bli stor nu. Han förstår mer och mer och kan säga några ord i alla fall. Han kan säga mamma, pappa, hej, tack och dansa. Varför just ordet Dansa har fastnat för honom vet jag inte men lite roligt är det ändå. Skulle någon av mina söner vara homosexuell så skulle jag nog sätta pengarna på sonen som älskar Melodifestivalen och lärde sig som femte ord ordet Dansa. Älskar mina söner. Dom är bäst!

För att skriva om något annat så var jag med i Vårruset för första gången i mitt liv. För er som inte vet vad det är så är det flera tusen kvinnor som släppa fria på Örebros gator för att springa av sig sommarkänslorna under fem kilometer innan de blev infångade igen och talade till sans. Jag och min rusande kompis börjar bli gamla och behövde en kisspaus på biosalongen efter 2,5 kilometer. Nej, vi satsade inte på att komma först över mållinjen. Vi försökte mest göra det hela med stil. Vår stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback