Semester

Ja, eller vad man nu kan kalla det för när man står upp till halsen av bröllopsplanering, men det är roligt. Nu är det inte lång tid kvar och allt börjar kännas så otroligt verkligt. Vi ligger bra till vad gäller allt och ikväll kommer Erika förbi och hjälper till med lite pyssel så det är ju toppen. Det är flera där ute som hört av sig och erbjudit sin hjälp och ännu en gång vill jag tacka er alla för det! Det är underbart att veta att man har så många som stället upp på oss. Det värmer mitt hjärta!
 
Idag fick jag och Simon sms om att vi kan hämta ut våra nya pass också. Då har man det avklarat också, men vi väntar tills på måndag med att hämta de för då ska vi ändå till City gross och hämta vår nya matkasse. På tisdag ska vi in till Örebro ytterligare en gång också för då kan vi äntligen hämta våra vigselringar!! Jag är sååååå nyfiken på hur resultatet kommer se ut. Tror att de kommer vara underbart vackra, men man kan aldrig veta när man ändrar lite själva i designen osv. Längtar!
 
Nu ska jag och Simon börja laga till en rätt från matkassen. En kycklingrätt står på matlistan idag. Den här veckan har vi bockat av en korvpaj med fetaost och bladspenat och en fiskrätt i folie med stuvad kål som verkligen var gudomligt gott! Ännu en gång så puffar jag får City gross matkasse och så går jag iväg och hjälper min blivande make med maten.
 
Ha en fin helg vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback