Något har blivit galet fel

Någonting har blivit fel. Någonting har blivit galet fel. Bloggappen funkar inte alls, det går inte att logga in så att mitt bloggande sker inte lika ofta nu då jag sällan har tid att ta fram datorn för det ändamålet, men nu försöker jag.
 
För några dagar sen åkte jag tillbaka till Stockholm eftersom dom som har hand om filmen ville att jag skulle komma tillbaka och vara med igen. Dom hade frågat mig en gång tidigare men då kunde jag inte men nu passade det fint så jag åkte iväg dit. Fick mig till och med en liten "roll" som karaokevärdinna så det var bara att klä sig i vackra Silja linekläder med scarf och ta plats framför kameran. Ska bli spännande att se hur mycket man kommer synas. Har ingen replik i alla fall men det var kul! Fast varför jag gör det hela är faktiskt inte alls för att jag känner att jag måste synas utan enbart för att jag tycker det är riktigt kul att vara med. Efter jobbet vart det en tur på stan och sen så var det dags att ta tåget hem. Det gick ju mindre bra. Fick sitta och vänta på stationen i två timmar innan tåget gick så jag var inte hemma förrän midnatt. Fick trösta mig med att jag fick åka bokad 1:a klass hela vägen samt att min snälla pappa kom och mötte upp mig på stationen och skjutsade hem mig sen. Tack fina pappa!
 
Nu är det mer bröllopsplanering på schemat. Mitt i natten ja, men när ska man annars få tid till det? Ha ha. Mindre än en månad kvar. Längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback