Trebarnsmamma

Den här helgen är inte som alla andra, den här helgen leker vi trebarnsföräldrar. Min fina vän ligger på sjukhus efter en operation så i torsdags åkte vi iväg och hämtade hennes son som kommer vara hos oss till på måndag.
Det går bättre än förväntat, men den här morgonen har varit lite småkämpig med barn som bråkar och skriker. Men nu är de (vad det låter som) sams och är uppe på Liams rum och gör rackartyg.
Liam har varit lite i himlen dom här dagarna. Han tycker det är riktigt roligt att ha en jämnårig kompis här och som sover över och allt. Man ser att han lyser upp och har riktigt roligt. Min lilla prins.
Nu ska vi dricka lite gott wiener melange kaffe som jag fick av en annan fin vän och sen blir det att ordna till lite kyckling. Efter maten ska vi iväg till sjukhuset och hälsa på kompisen. Det blir nog en fullspäckad dag idag med.

Med Nemo går det framåt förresten. Går efter möbler gör han hela dagarna och igår så reste han på sig till stående utan att hålla i något. Tror inte att det dröjer så lång tid innan han börjar knata runt själv. Vad skönt det ska bli! Då kan jag spara lite på min rygg då jag inte behöver gå runt med kutad rygg för att han ska hålla i händerna och gå.

Nej nu ska jag hämta kaffe.

Ni får ha en trevlig helg alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback