Sjuklingar är vi allihopa

Vaknade idag av hosta, halsont, förkylning, huvudvärk och feber. Inte precis det optimala. Snart ringde Liams förskolefröken och fråkade om det var lugnt om Liam var hemma idag då de tydligen hade extrem personalbrist. Det var det såklart. Det var mest Liam som suckade och stönade lite av det hela men snart glömde han bort det.
I alla fall.
Idag har både jag och Nemo varit sjuka och Simon sa att han inte heller kände sig helt hundra. Liam känns ganska så frisk ändå men skulle inte bli förvånad om han vaknar upp imorgon med samma sjuka som oss andra. Han är ju förkyld i alla fall. Men vi får hoppas på att det stannar där.

Var förresten till en ny förskola och hälsade på igår. Det verkade bra och Liam har möjlighet att eventuellt byta förskola med en tjej som egentligen går där Liam går nu. Har frågat Liam efteråt vart han skulle vilja gå och han valde den nya förskolan, hur mycket man nu kan lita på en 3 1/2 åring. Får suga lite på karamellen och se vad som händer.

Tog kort på min fina familj, mina fina killar nu ikväll. Delar med mig.



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Underbar bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback