Inne eller ute

Imorse frågade jag Liam om han hade sovit gott och fick till svar att ja men han hade sovit lite. Frågade så vidare om varför han sovit lite och då förklarar han att det är töntigt att sova mycket.
Jag känner att min treåring har mer koll än mig på vad som är inne och vad som är ute för detta hade jag missat totalt. Själv tycker jag att det är superskönt att det är lördag imorgon för så kan jag kanske få sova lite längre och ligga och dra mig lite längre i sängen men med dagens "inne och ute" så är jag ganska så pinsam då. Liams omoderna morsa som skämmer ut honom totalt genom att ta en töntig sovmorgon. Fy fy. Tycker redan synd om honom för att han ska behöva komma till förskolan och förklara hur hans mamma tagit sovmorgon!
Lite lättad är jag ändå av detta fenomen. Detta är för att jag länge haft svårt att sova och sover väldigt få timmar vilket borde leda till att jag blir en ganska så cool morsa tillslut ändå.
Om detta sker nu när han är 3 1/2 år så vill jag inte veta vad jag har för "krav" att stå emot om 10 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback