Förbannad

Jag älskar min vän men just nu ligger inte hennes sambo på någon 10 i topp lista. Vännens son är sjuk och det visade sig redan i fredags natt men bestämde oss för att se om det skulle gå över. Igår kväll bestämde vi oss för att idag får han åka hem och hennes sambo ta över vårdnaden för honom. Så i morse vaknade vi efter en natt av hosta och dåligt sömn, humöret var inte på topp kan ni kanske förstå. Vi bestämde oss för att äta frukost och sen göra i ordning oss och skjutsa hem killen till sambon som hade blivit förvarnad redan igår om att vi skulle komma. Det var lättare sagt än gjort. Jag skickade sms till honom i morse som han inte svarat på och vännen har försökt få tag på honom hela dagen. Han slog av mobilen till slut. Efter dålig sömn och sjuka barn som slåss och bråkar (eftersom dom också är trötta då de också sovit lite halvdåligt) så är jag faktiskt förbannad. Hur fan kan man bete sig så?!? Jag svär inte ofta men nu jävlar så kan jag inte låta bli. Hur är man funtad!?! Ska dricka några energidryck, lugna ner barnen IGEN och dela ut diverse alvedon och hostmedicin. Sen ska det bli bättre. Humöret ska höjas.

Älskar i alla fall dig vännen! Absolut inte ditt fel att du är tillsammans med dagens idiot. Hoppas på bättre tider då han kan visa på bättre sidor för idag är jag mest förbannad.


Kommentarer
Postat av: Ewa-Marie

Fy så jobbigt! Vet hur sånt känns! Har haft MÅNGA sådana upplevelser i min närhet (inga nämnda) ich det är SÅ skönt att slippa sånt jädra trassel. Vissa människor undrar man bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback