Dessa stavfel

Någon som sett att jag stavar värre än någonsin? Det beror inte på för stort alkoholintag om dagarna och inte heller om något vitt pulver som dras upp i näsan utan det beror på min iphone. Jag bloggar genom iphonen för att jag inte hinner släpa fram min dator (stressiga samhälla, ha ha). Så min iphone i kombination med klumpiga fingrar är lika med stavfel. Sen är det uruselt att man inte kan ändra sitt inlägg i efterhand genom telefonen, men det är inget jag kan göra något åt, tror jag inte i alla fall. I så fall måste jag starta upp datorn, och som sagt så har jag inte tid... Och lust. Så det får se ut som om jag är lite berusad när jag skriver ibland. Så är det. Vi vet ju sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback