Cowboys och utomjordingar

Idag är jag trött, väldigt trött. Men vi lyckades ändå ta oss till Öppna förskola två gånger idag. Först var vi där på förmiddagen och sen hem för att äta och sedan iväg för att spendera eftermiddagen där med. På em så var även Lina där med sin son och det var trevligt. Var ett tag sen man såg henne nu.

Nu på kvällen lagade jg till en kenyansk gryta med kryddor från marocko och en liten svensk touch på det hela. Vet inte vilket land jag hamnade i sen men det är ju allmänt känt att jag är värdelös på orientering så det göe mig detsamma.

I säng med stora prutten och sen kanske somna i soffan.
Såg förresten Cowboys and Aliens igår. Är ni intresserade av att se Indiana jones slåss mot utomjordingar så är det bara att kika. Dock är jag själv varken något fan av vare sig cowboys eller utomjordingar så att jag kikade klart på hela trots att Simon somnade i soffan väldigt tidigt i filmen är kanske lite konstigt, men jag står ut. Sätter filmen på en ok-skala och lämnar den där.

God kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback